Dekbed Discounter

Hey hallo! Hier ben ik met een review. Ik heb een dekbed van Dekbed-discounter.nl en dit is wat ik ervan denk. Lees je even mee?

dsc_0854

 

Een tijdje terug contacteerde Dekbed Discounter me om een review te schrijven voor hen. hiervoor kon ik op hun webshop een van hun producten kiezen en dat zou ik dan moeten beoordelen. Natuurlijk deed ik dit graag voor hen! Dus hier de foto’s en mijn mening:

dsc_0843

 

Ik had de dekbedovertrek van Janneke Brinkman Rose Winde gekozen -Ik vond de tekeningen erop erg mooi- Deze overtrek en nog heel veel andere kan je terugvinden op hun webshop (link zie bovenstaand en hier). Keuze genoeg, kan ik beamen 😉

 

Deze overtrek staat echt leuk op mijn kamer. Het geeft dat beetje kleur aan alles en ziet er erg fris uit -wat ik persoonlijk wel leuk vind-. Zoals ik al eerder schreef, ik vind de tekening erop erg leuk en karakteristiek.

 

Na er een nachtje onder geslapen te hebben kan ik ook zeggen dat de stof erg aangenaam is en dat ik er dus lekker onder sliep. Een aanrader dus!

Interesse in een nieuwe bodevertrek dan kan ik zeker aanraden eens een kijkje te nemen op dekbed-discounter.nl  Ze hebben voor ieder wel iets. 🙂

Bedankt voor het lezen!

❤ ❤ ❤

Geef een reactie

