What I got for Christmas!

Hey hallo! De kerstvakantie loopt nu wel op zijn einde -maandag terug naar school helaas- Daarom dacht ik, laat ik nog één artikel schrijven rond kerstmis. Hier lees je wat ik kreeg voor kerst. Lees je even mee?

1 Mok + Dekentje

Van mijn vriendje -Pieter- heb ik een super leuke mok gekregen -Want ik hou van koffie drinken 😉 – en een dekentje dat super groot en warm is waar ik gemakkelijk helemaal onder kan gaan zitten tijdens het lezen. Echt mega leuk 🙂

208

2 Light Box

Van mijn ouders kreeg ik een Light Box. In winkels zag ik ze soms al eens staan en ik zei een keer “Best cool eigenlijk, zo’n box.” en toen lag er zo plots eentje onder de kerstboom 🙂 Ik ben er mega blij mee en heb hem dus ook een leuk plekje op mijn kamer gegeven.

3 Adidassen

Ik wou al even nieuwe Adidassen maar ik had eerder gedacht dat ik er pas nieuwe zou hebben tegen de zomer. Blijkbaar hadden mijn ouders de Adidassen die ik graag wou besteld en dus als kerstcadeau onder de kerstboom gelegd. Ik was super blij toen ik ze kreeg! ❤

(Op de foto waren ze wel een beetje vies aangezien ik toen pas met deze naar de Efteling was geweest. Ondertussen zijn ze wel weer proper 😉 )

4 Agenda 

Je kan nu denken “Wat? Een agenda?!” Maar zo vreemd is dat niet. Dat was een klein cadeau van mijn ouders voor mij. En ja, ik was er super blij mee aangezien ik echt dol ben op boekjes van agenda’s tot notitieboekjes. -Beetje raar misschien- En de agenda is nog mooi ook dus dat maakt het nog extra leuk 🙂

5 Schetsboek + horloge

Van mijn grootouders kreeg ik een tweede Cluse horloge! Een zwarte deze keer. En een schetsboek. Jullie zullen vast wel weten dat ik graag teken en ook elke week naar ABK ga (Academie voor Beeldende Kunsten). Dus ik was super blij toen ik een mooie schetsboek kreeg. Het papier is ook dik genoeg om op te verven 🙂

6 Dekentje

Van mijn tante kreeg ik nog een dekentje, een lichtgrijs wollen. Erg mooi! Ook hiermee ben ik super blij! Het heeft al een aantal keren op mijn bed gelegen en mijn voetjes warm gehouden 🙂

7 Boeken

Van Pieter kreeg ik de Nederlandstalige versie van ‘Me Before You’
Van mijn zusje -Fien- kreeg ik het bekende boek van Lize Spit ‘Het Smelt’
En van mijn grootouders kreeg ik de Engelstalige reeks van Maggie Stiefvater. De reeks bestaat uit de boeken: ‘Shiver, Linger & Forever’ en dan nog het vierde deel ‘Sinner’ maar enkel Sinner heb ik al gekregen aangezien de eerste drie boeken nog onderweg zijn 🙂 Ik moet nog beginnen lezen in deze boeken maar ik weet al dat ik dat met plezier zal doen van zodra ik ‘To Kill A Mockingbird’ heb uitgelezen -trouwens heel goed boek- Wie weet zien jullie binnenkort wel een nieuwe boek review 😉

8 Happy Socks

Deze zien er gewoon erg leuk uit en dus was ik ook mega blij toen ik ze als Nieuwjaarscadeau kreeg van mijn ouders!

9 Gucci Bamboo

Van mijn peter kreeg ik Gucci Bamboo. Die ruikt echt heel goed en fris! Zalig gewoon! Natuurlijk was ik super blij om dit te krijgen! 🙂

Dit was wat ik kreeg tijdens de feestdagen! Ik ben met alles super blij en ben mijn familie en vrienden hier dus ook super dankbaar voor!

Bedankt voor het lezen!

2 gedachten over “What I got for Christmas!

Geef een reactie

