Vergeten

Hey Hallo! Ik heb een aantal weken niet geschreven. Sorry, het was nogal druk op school en tijdens de vrije tijd. Goed, hier ben ik dan weer. Om de poëzie week en gedichtendag in te leiden dacht ik dat het leuk zou zijn een zelf geschreven gedicht te posten! Lees je even mee?

dsc_0561

 

Ik heb twee gedichten die ikzelf erg mooi vind uit de lijst van gedichten die ik doorgaans de jaren schreef. Mijn eerste gedicht ga ik nog niet posten aangezien ik deze eerst g gebruiken voor een poëzie taak op school -na de taak kan ik het wel posten- dus het tweede gedicht is wat ik voor jullie heb. Hopelijk is het goed. Even ter herinnering, ik ben geen professionele dichter dus mijn gedichten zijn zeker niet hoogstaand 😉

 

Vergeten

Vergeten is wat je deed.
Niet meer herinneren hoe het was, hoe het hoorde te zijn.
Er niet meer aan denken.

Vergeten is verdwijnen,
Verdwijnen is vergeten.

Vergeten worden is erg.
Vergeten worden wil zeggen niet meer houden van.
Jij vergat me, hield niet meer van me.
Jij, de enige persoon die er voor mij toe deed, vergat.

Ik verdween, jij vergat.
Ik verdween en vergat niet.
Ik weet, herinner, onthoud…

Vergeten ben ik, vervaagd in geschiedenis.
Geen deel meer van.
Niet langer belangrijk voor je.
Vergeten, voor altijd vergeten…

 

Dit was het gedichtje. Ik hoop ten zeerste dat je het leuk vond om te lezen. Ik post niet erg vaak gedichten aangezien ik er nogal onzeker over ben 😉 Laat zeker weten wat je ervan vond!

Bedankt voor het lezen!

❤ ❤ ❤

3 gedachten over “Vergeten

Geef een reactie

