Koffie & Valentijn | Photodiary

Hey hallo! Lang geleden dat ik nog eens een Photodiary postte. Dus bij deze… Hierin kan je foto’s zien van afgelopen dagen/weken en daarbij natuurlijk wat uitleg om een beeld te geven van wat nog gebeurde in mijn leven afgelopen tijd. Lees je even mee?

img_0939

Pas ben ik koffie gaan drinken met mijn papa in een gezellige taverne in de buurt. het was fijn dat nog eens te doen want het was al een tijdje geleden -en de koffie was zalig-

Een aantal keren vorige week en deze week heb ik -soms in de koud en regen- aan het station staan wachten op de bus terug naar huis. Na school duurt dat meestal een halfuurtje vandaar dat het wel eens voorvalt dat ik samen met Fien -mijn jongere zus- een warme chocomelk ga halen bij de koffiebar er tegenover. Njam 🙂

img_2431

Ook vierde ik Valentijn met Pieter. Ik gaf hem een mok van The Walking Dead gevuld met zijn favoriete snoep -vond hij geweldig- en ik kreeg van hem een mooi schrift, hardcover, omdat ik veel schrijf en hou van schriftjes met mooie kaften. Op de laatste pagina had hij een quote geschreven van The Walking Dead die ik persoonlijk mega lief en schattig vindt!
I’ll be your Angel with a Shotgun

034

Verder was mijn week/dagen niet zo spannend 🙂 Ik heb gelezen en gisteren op de academie heb ik mijn schildersdoek weer wat bijgewerkt. Het is nog steeds niet wat het zou moeten zijn, verre van klaar maar langzaam wordt het wel wat beter. (Links mijn schilderijtje, rechts mijn foto/collage)

Dat was zo’n beetje wat ik afgelopen tijd gedaan heb buiten school en leren 😉

Bedankt voor het lezen!(binnenkort ook een artikel over een uitstapje naar Hasselt met vrienden & meer leuke dingen)

❤ ❤ ❤

 

Geef een reactie

