Broken Pieces

Hey hallo! zoals je waarschijnlijk al wel doorhebt, ik ben de laatste tijd veel bezig met het schrijven van gedichten. Dit omdat, tja, schrijven helpt bij zowat alles. Het helpt bij het uitdrukken van wat je voelt, het helpt bij het organiseren van gedachten enz. Ik heb een tijdje te kampen gehad met wat vervelende obstakels -om het zo te noemen- ondertussen zijn die geschillen weer bijgelegd 😉 Maar toen ik even wat triestig was en mijn gevoel moest opschrijven, begon ik aan het gedicht Broken Pieces. Het is wel geschreven in het Engels, toch hoop ik dat je het mooi vindt. Lees je ev

Dus ik schreef een tijdje geleden het gedicht Broken Pieces en eindelijk vond ik het tijd het te posten. Ik had toen wat probleempjes met een bepaalde persoon -uit respect zal ik er niet te erg op ingaan en al zeker geen namen gaan noemen-, maar we hebben gepraat en alles bijgelegd. Dus alles is weer zoals het eerst was -goed en zoals het hoort- Dit gedicht schreef ik niet uit haat of zo voor die persoon -als je dat moest denken, nee is niet zo- Dit was puur omdat ik slecht ben in praten over mijn eigen gevoelens en ik ze wel moest kunnen verwerken. Dus dit is puur gebaseerd op mijn gevoel op die moment en niet precies op de persoon. Ik wil niemand beledigen en ik respecteer die persoon ook vandaar dat ik het even duidelijk maak dat het niet over die bepaalde persoon gaat maar over mijn gevoelens toen. Nu dat duidelijke is, is hier het gedicht:

Broken Pieces

Your words are like knifes,
cutting me in pieces.
Slowly and full of pain.

You let your fires burn.
Destroying everything I loved.

You will take everything,
everything I had left.
Just because you wanted to let me feel.

You will do everything to get me down,
to get me to the ground.
Destroy me like broken glass.

And just because I don’t want to be weak,
I will give you no sign of pain.
Inside I’m hurt and bleeding,
because I had wounds of a lost battle in the past.

tina-rataj-berard-168378

Dit was het, hopelijk is het een beetje mooi/goed geschreven of zo.
Pictures are from Unsplash

Bedankt voor het lezen!

❤ ❤ ❤

Geef een reactie

