Bookmarks

Hey Hallo! Ben je iemand die graag leest? Raak je vaak je bladwijzers kwijt? Gebruik je random papiertjes enz. als bladwijzer tussen je boeken? Zo ja, dan is dit artikel helemaal top voor je! Natuurlijk ook als je niet veel/graag leest maar gewoon van bookmarks houdt 😉 Lees je even mee?

dsc_0957

Ik ben iemand die altijd haar bladwijzers kwijt raakt. Zelfs als ik ze gewoon bij mijn To Read boeken leg, waar ik ze kan zien en terugvinden. Op een bepaald moment heb ik geen bladwijzers meer over en dan doe ik wat velen doen. Het eerste, het beste stukje papier/karton/zakdoekje/kaartje dat te vinden valt steek ik tussen mijn boek. ik weet gewoon dat ik niet de enige zal zijn die dit doet. Dus voor alle lezers en niet-lezers die houden van mooie, leuke bladwijzers, hier is een artikel met links naar 3 verschillende sites/blogs waar je ze gratis kan downloaden en afdrukken! Bam! 🙂

dsc_0951

Ik heb zelf een beetje op Pinterest gezocht en wat op internet en ik vond drie sites/blogs waar ze super mega leuke bookmarks hadden die je kon downloaden en afdrukken, helemaal gratis! Natuurlijk was ik dus meteen verliefd op mijn nieuwe bladwijzers.
TIP: druk ze af op wat dikker papier (tekenpapier bijvoorbeeld) dan zijn ze wat sterker en gaan ze langer mee 😉

1 latelierdemagie.com

Op deze blog vond ik 4 bookmarks die je kan downloaden. Deze vond ik persoonlijk het leukste 😉 Klik hier om de site te bezoeken en ze te downloaden

dsc_0941

2 marilynnassar

Deze  vond ik ook geweldig! Een volledig A4 blad bookmarks ❤ Helemaal super! Hier kan je ze downloaden

3 remodelaholic

Ook deze waren mooi! Het waren er 3 waarvan elke een quote heeft van een bekende schrijver/schrijfster ❤ Klik hier om ze te downloaden (hiervoor moet je wel je e-mail ingeven en dan sturen ze je een mail waarin je het bestand met de bookmarks kan vinden)

_______________________________________________________

Dit was het artikel! Ik ben mega super blij met deze bookmarks en ga nu ook eens proberen ze niet allemaal kwijt te spelen 😉

Bedankt voor het lezen!

❤ ❤ ❤

 

Een gedachte over “Bookmarks

Geef een reactie

