Jeans Jasje | ONLY

Hey hallo! Niet zo erg lang geleden ben ik met mijn ouders gaan winkelen. Ik had geen fatsoenlijk jeans jasje meer en mocht daarom eentje kiezen. Check hier de foto’s!

Waarom een jeans jasje? Wel, ik heb al een behoorlijke tijd geen fatsoenlijk jeans jasje meer dat ook werkelijk goed past. Dus, toen mijn ouders naar Lommel gingen naar een kleding winkel -de winkels naam ben ik eventjes kwijt- besloot ik mee te gaan. Toevallig stootte ik daar op dit leuke jasje van ONLY en moest ik het toch eens passen. En aangezien het erg leuk stond, kwam het jasje mee naar huis 😉

DSC_0998

Ik kocht het jasje ergens in een winkel in Lommel -ben naam van de winkel even kwijt- en het komt van ONLY.

DSC_0985DSC_0983

Ik was meteen verliefd op dit jasje en was dus ook superblij toen ik zag dat mijn maat er nog was 😉

Ik vind alle badges helemaal geweldig! Ik hou ervan en het staat heel leuk ❤ Het jasje zit ook gewoon erg goed en ik ben er zeer tevreden over 🙂

Je kan de badge spijkerjas op de site van ONLY kopen voor 59,99 euro. Ik kan zeker aanraden eens een kijkje te nemen als je houdt van badges en jeans jasjes want ik ben echt heel tevreden over dit jasje. Het past ook op erg veel dus dat is extra praktisch 😉

Geef een reactie

